Är du (eller ditt barn) intresserad av att börja i Kyrkhults Scoutkår?

Vad roligt! För att gå med i vår scoutkår kan du göra en intresseanmälan som skickas direkt till vårt medlemsregisters kölista. Är du under 18 år ber du din förälder eller målsman att hjälpa till.

Du kan skicka in din anmälan tidigast den dag du börjar i första klass i skolan och tidigast börja hösten det år du börjar andra klass. Undantag är barn till ledare. De kan följa med som ledarbarn på den avdelning där föräldern är ledare.
Är du intresserad av att vara ledare; kryssa i ”Ledarintresse”..
Fyll i uppgifterna nedan så hör vi av oss till dig inom kort. Fält som är markerade med * är obligatoriska.

Vi är tacksamma om du fyller i behov av specialkost, allergier eller annat som är viktigt att känna till i fältet ”noteringar”.
Personhanteringsuppgifter GDPR

Intresseanmälan/registrering för Kyrkhults scoutkår

Medlemsavgift

(info mars 2020

Elektronisk fakturering
Vi fortsätter vårt arbete med att gå mot elektronisk fakturering.
För vuxna medlemmar skickar vi medlemsavin med i första hand e-faktura, i andrahand Kivra, i tredje hand e-post och i fjärde hand vanligt brev.

För barn och ungdomar under 18 år så skickas medlemsavin med e-faktura, Kivra eller vanligt brev.

Under året så är målet att börja med e-post även för dem och då via e-post till vårdnadshavaren (vi återkommer innan vi börjar med att göra det).