bli_scout

Bli scout

i Kyrkhults scoutkår

I Scouterna hittar du både utmaningar och nya kompisar, oavsett var du bor eller hur du gammal du är. Här kan du uppleva äventyr i naturen, upptäcka nya sätt att lösa problem eller bara ha kul tillsammans medan vi utforskar världen. Och du är självklart med och bestämmer vad vi ska hitta på.

För att gå med i vår scoutkår kan du göra en intresseanmälan som skickas direkt till vårt medlemsregister. Fyll i uppgifterna nedan så hör vi av oss till dig inom kort. Fält som är markerade med * är obligatoriska.

De personuppgifter som vi vill samla in och databehandla är:
Namn och personnummer:
Används för att identifiera dig. Vi behöver spara de uppgifterna i tio år. Dessa uppgifter kan behöva delas med vårt försäkringsbolag om det behövs.
Kontaktuppgifter, såsom telefonnummer, e-postadress, postadress:
De uppgifterna behöver vi för att kunna kontakta dig och kommunicera med dig. Dessa uppgifter sparar vi i upp till ett år efter avslutat arrangemang.
Vid hajker, läger och övernattningar, mm
Matpreferenser, allergier:
Vi behöver veta vad du vill och kan äta. Vi sparar de uppgifterna i upp till ett år efter avslutat arrangemang.
Medicinsk information:
För din trygghet och säkerhet behöver vi veta om det är något särskilt i ditt hälsotillstånd som behöver speciell anpassning, eller om du har speciella behov av något slag. Den här informationen hanterar vi med extra försiktighet och endast de personer som har direkt behov av informationen kommer att få tillgång till den.

Kyrkhults Scoutkår

Intresseanmälan om medlemskap  i Kyrkhults Scoutkår